Ketenpartners

Home (vp-merenwijk.nl)

SWT
Home | Sociaal Wijkteam Leiden
Het Sociaal wijkteam Leiden is er voor iedereen met vragen of zorgen. U kunt bij hen terecht met vragen of problemen over uw relatie en gezin, over wonen, werken en geldzaken of verlies en rouw. Ook kunnen zij helpen bij ruzie en geweld, met psychische gezondheid of met zelfstandig leven.

Incluzio
Samen Meedoen Leiden | Incluzio Leiden
Incluzio Leiden bouwt mee aan een samenleving waarin iedereen meetelt en van betekenis is. Samen met inwoners en partners maken we van elke buurt een betere buurt. Zij geloven in de kracht van inwoners. Dat is waar zij voor staan!

Wijkvereniging
Wijkvereniging Merenwijk. (wv-merenwijk.nl)
Lid worden van de wijkvereniging is gratis. Wij houden u dan per e-mail op de hoogte van onze activiteiten. Los daarvan kunt u zich aangeven of u onze nieuwsbrief wilt ontvangen.

SOL
Leiden – SOL (solnetwerk.nl)
Het ontwikkelen in Leiden van een samenhangende wijkprogrammering gericht op ouders en jeugdigen. Daarnaast onderzoeken wij samen met onze wijkpartners wat echt nodig is in de wijk. Zodat onze programmering aansluit op de behoeften en wensen van ouders en jeugdigen in alle wijken van de stad. Daarbij werken we zowel samen met professionals als vrijwilligers.

Buzz
BuZz Leiden | Mag ik je leren kennen?
Stichting BuZz is een welzijnsorganisatie. Zij zijn er voor mensen voor wie het door allerlei omstandigheden, zoals schulden, taalachterstand, beperking en sociaal isolement (even) niet lukt om mee te doen.  Zij richten ons met name op het aanleren van vaardigheden en op het ontdekken en ontwikkelen van talenten.

Want: Iedereen heeft talent en telt mee!